Press Releases

Mark Gazit passes the baton to Peter Reynolds, who has been appointed as the next CEO of ThetaRay (Hebrew Language Version)

מארק גזית מעביר את השרביט לפיטר ריינולדס, שמונה למנכ”ל ThetaRay

ריינולדס בכיר בתעשיית הפינטק העולמית ששימש בשנתיים האחרונות כ -CRO של החברה, לצידו של מארק גזית, יוביל את החברה להמשך צמיחה

הוד השרון, 15 ביוני 2023, חברת הפינטק הישראלית ThetaRay, שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך, מבוססת AI המאפשרת לבנקים וארגונים פיננסיים להגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים ואמינים, הודיעה היום על מינוי פיטר ריינולדס, למנכ”ל החברה. פיטר, שכיהן בשנתיים האחרונות כ-CRO (Chief Revenue Officer) של ThetaRay יחליף את מארק גזית, בתום 10 שנים מוצלחות בהן שימש כמנכ”ל החברה. מארק ימשיך ללוות את החברה בשנה הקרובה, לצד תפקיד ניהול נוספים.

מארק גזית ופיטר ריינולדס, הובילו בהצלחה את אסטרטגיית ה go to market של החברה. במהלך תקופה זו החברה חוותה גידול של פי 5 בהכנסות והצטרפותם של מעל 50 לקוחות חדשים לחברה מאזורים גאוגרפים שונים; אמריקה, אירופה, אפריקה, ואסיה. פיטר מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי מפתח בניהול מכירות למוסדות פיננסיים ותאגידים גלובליים בהם: Earnix, Fundtech, Reval ו-Thomson Financial .

“אנו מודים למארק על התפקיד החשוב שמילא בשנים האחרונות ותרומתו לביסוס הפעילות הבינלאומית של החברה”, אמר אראל מרגלית, יו”ר ThetaRay, “עם הנוכחות של ThetaRay באמריקה, אירופה, ישראל והעולם הערבי, ThetaRay תמשיך להיות מובילה עולמית באספקת פתרונות מבוססי AI להגנה על העברות כספים חוצי גבולות עבור תעשיית הבנקאות והביטוח ברחבי העולם. אנו מברכים את פיטר על תפקידו החדש כמנכ”ל החברה ובטוחים שהניסיון שלו ביצירת ערך וצמיחה פיננסית בחברות גלובליות, והיכרותו המעמיקה עם ThetaRay והשוק הפיננסי העולמי, יובילו את ThetaRay להמשך צמיחה משמעותית בשנים הקרובות וכמובילת שוק בינלאומית”.

מארק גזית, המנכ”ל היוצא של ThetaRay: “לאחר עשר שנים בהן ניהלתי את החברה, כמעט מיומה הראשון, בהם גם הפכה החברה למובילה עולמית, אני מעביר את מושכות הניהול השוטף שלה ופונה לאתגרי ניהול חדשים. הבחירה בפיטר ריינולדס אתו אני עובד בשנתיים האחרונות, תאפשר רצף ניהולי מיטבי, לו זקוקה החברה. אני מודה לדירקטוריון החברה וליו”ר אראל מרגלית, על השותפות הנהדרת בהובלת החברה להישגים”.

פיטר ריינולדס, המנכ”ל הנכנס של -ThetaRay, אמר: “אני מודה לדירקטוריון של ThetaRay על האמון ולמארק גזית על הובלת החברה ומיצובה כשחקנית מובילה בתעשיית הפינטק. אני נכון ונרגש להוביל את ThetaRay לשלב הצמיחה הבא שלה, ולהרחיב את הלקוחות, השותפים וההזדמניות העסקיות של החברה ביעדים נוספים ברחבי העולם”.

הפתרונות של ThetaRay נמצאים בשימוש על ידי בנקים וממשלות הפועלים למניעת פשיעה פיננסית. הטכנולוגיה של ThetaRay שמאפשרת לעקוב אחרי העברות כספים בינלאומיות ולאתר נסיונות הונאה והלבנת כספים. המערכת מבוססת על אלגוריתם שהחברה מכנה “אינטואיציה מלאכותית”, אלגוריתם למידת מכונה לא מונחית, שמחקה את דרך החשיבה של מומחי בנקאות כולל תובנות, השערות ותחושות בטן. המערכת ממסבירה את המלצותיה ומאפשרת קבלת החלטות מהירה גם בעצירת הונאות וגם באישור עסקאות שלפני כן היו נפסלות. תטאריי רשמה 19 פטנטים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית שלה.

אודות ThetaRay:

חברת תטאריי הוקמה בשנת 2013 על ידי פרופ’ אמיר אוורבוך ופרופ’ רונלד קויפמן, והטכנולוגיה שלה מבוססת על מחקריהם. החברה גייסה עד כה 110 מיליון דולר והמשקיעים העיקריים שלה הם קרן JVP, קרן ,OurCrowd זרוע ההשקעות של ג’נרל אלקטריק GE Ventures, פועלים שוקי הון, הקרנות BGV ו-Saints Capital ועוד.

ThetaRay, פיתחה פתרון טכנולוגי, פורץ דרך ומהימן מבוסס בינה מלאכותית ( AI) שמאפשר לבנקים ולחברות פינטק להתמקד בפעילות הליבה שלהם ולהגדיל הזדמנויות עסקיות באמצעות תשלומים חוצי גבולות בטוחים, ואמינים. החברה מספקת את פתרון האינטואיציה המלאכותית היחיד המוכח מקצה לקצה הכולל, משילוב נתונים ועד רזולוציית התראה. ארגונים שפעילותם מסתמכת על סביבות הטרוגניות ומורכבות במיוחד, נהנים מהגילוי הבלתי ניתן לתחרות של ThetaRay ושיעורי תוצאות חיוביות שגויות נמוכים. למידע נוסף: www.thetaray.com

was shared 0 times
00